Nie przesadzałbym. Naprawdę można znaleźć produkty mało znane, a dobre.
Masz komórkę? - wszystkie sieci się reklamują.
Masz samochód? - praktycznie wszystkie marki się reklamują.
O napojach i żywności nawet nie wspominam.
Byłeś kiedyś na koncercie?
Byłeś kiedyś w kinie - tu nawet nie chodzi o konkretny tytuł - tylko o dystrybutora.
Płacisz za prąd?
i tak mógłbym dalej.....
Mało tego media reklamują się u konkurencji - także nawet bojkot nielubianej stacji nic nie da, bo Twoja stacja sama przekaże jej pieniądze za reklamę - także sam widzisz - tylko Ci się wydaje, że masz wybór.
[ Dodano: 2010-06-23, 20:22 ]
RadoslavZ napisał/a:
Ma. Musi jednak obalić domniemanie, że korzysta z jakichkolwiek odbiorników rtv.
Nawet nie musi korzystać - prawo mówi o "posiadaniu" a dokładnie "za każdy posiadany".
Tak więc nawet jak płacisz za radio i tv w domu a masz w samochodzie jeszcze jedno radio - łamiesz prawo. Oczywiście urzędnicy przymykają na to oko - ale co to za prawo, którego się niby przestrzega i w efekcie ten kto płaci w zasadzie jest w takiej samej pozycji prawnej jak ten który nie płaci.
O odbiornikach radiowych w komórkach, dziecięcych zabawkach nawet nie wspominam.
Abonament to przeżytek z czasów kiedy faktycznie spora grupa społeczeństwa nie posiadała sprzętu więc trudno aby płacili nie mając faktycznie dostępu do tego za co płacą.
Popatrzcie - ile kosztuje ten cały system zbierania pieniędzy, książeczek, ciągania starszych ludzi na pocztę...
Jeżeli uznajemy, że media publiczne są potrzebne - tak jak inne państwowe instytucje - to utrzymujmy je na tych samych zasadach a nie jakimś "abonamentem".
Wyjdzie prościej i taniej.
Poza tym wyobraźcie sobie rynek bez mediów publicznych - pewna grupa medialna mogłaby robić wodę z mózgów ( namiastkę manipulacji sondażami chyba nawet beton PO zauważył) praktycznie bezkarnie a odmienne poglądy gdzieś by krążyły na blogach czy jak za komuny - w postaci bibuły.
I małe byłyby szanse na odwrócenie tendencji - bo w mediach publicznych zarząd zmieniał się jak do tej pory kilka razy a grupa medialna jest cały czas w jednych rękach.
Reasumując. Ciekawe czy "obiektywna" TVN24 dalej będzie korzystać z usług MB SMG/KRC, której sondaże z uporem maniaka pokazują jako wiadomość pilną na żółtym pasku.
Mało tego media reklamują się u konkurencji - także nawet bojkot nielubianej stacji nic nie da, bo Twoja stacja sama przekaże jej pieniądze za reklamę - także sam widzisz - tylko Ci się wydaje, że masz wybór.
Wg Ciebie kasa z reklam to to samo co abonament?
Cytat:
Ciekawe czy "obiektywna" TVN24 dalej będzie korzystać z usług MB SMG/KRC, której sondaże z uporem maniaka pokazują jako wiadomość pilną na żółtym pasku.
W 2005 roku niemal wszystkie sondażownie się skompromitowały. Wiesz jaka z nich upadła? Ta, która była najbliżej prawidłowego wyniku: Polska Grupa Badawcza.
Wszystko już zostało powiedziane nie wiem, co jeszcze chcesz usłyszeć.
Może taka odpowiedź Cię zadowoli:
Abonamentu możesz nie płacić. Kasę za reklamy musisz.
W 2005 roku niemal wszystkie sondażownie się skompromitowały. Wiesz jaka z nich upadła? Ta, która była najbliżej prawidłowego wyniku: Polska Grupa Badawcza.
A wg Ciebie mamy wolny rynek?
falkonetti napisał/a:
Abonamentu możesz nie płacić. Kasę za reklamy musisz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach