Aby zapisać się na listę naszego newslettera, prosimy podać swój adres email:

 

e-Polityka.pl - Strona Główna Serwisu


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Piękne, kolorowe, puste.
Autor Wiadomość
kaminiak33 
Radny miejski



Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 445
Wysłany: 2012-09-04, 17:38   Piękne, kolorowe, puste.

Piękne, kolorowe, puste. Po odnowionych dworcach hula wiatr

Wyremontowane za grube miliony sale głównego dworca kolejowego w Przemyślu są puste. A miały tętnić życiem i to nie byle jakim. Tymczasem przez kilka miesięcy w potężnym gmachu udało się wynająć jedynie dwa niewielkie pomieszczenia.



Za ponad 13 milionów złotych wyremontowano ponad 150-letni dworzec kolejowy w Kutnie

Cel był słuszny i zrozumiały: PKP S.A. chciały wyremontować i oddać do użytku podróżnym jak najwięcej obiektów dworcowych przed EURO 2012. Jednak części z nich grozi w tej chwili zamknięcie na cztery spusty.

Jak to mówią , nie tylko chlebem człowiek żyje , i chociaż kosztowało to tyle kasy , to cieszy oczy a patrząc na to oko można tylko w... :wink:

To też mojego oka nie cieszy i dziwię się widząc coś tak pięknego , narzekających na to , jedno co mnie smuci to to że nie ma gospodarza, żeby tego nie spieprzyć . Może się mylę :wink:
_________________
tak jak w Media Markt - nie dla idiotów...

http://ciekawa-ferajna.cb...ad.php?tid=1254
 
 
Forum Bot
Reklama


Wysłany: Dzisiaj 3:20   

 
 
Twoja_stara

Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Polska xD
Wysłany: 2012-09-04, 20:21   

To wszystko dlatego, że oni nie remontują tego dla ludzi, jak oni twierdzą, tylko dlatego, że najprawdopodobniej mają znajomego albo kogoś z rodziny, który buduje i remontuje, i chce mu załatwić fajne życie z wysoką emeryturą na koniec. Dlatego astronomiczne koszty, dlatego też nic dalej z tym nie zrobili, bo już by się nie opłacało. Tak samo jest w mojej gminie - ostatnio zbudowali ogromny budynek gminy, zajmujący naprawdę ogromną powierzchnię - ale jak wejść do środka - pracuje na parterze - 6 osób ! To po prostu wygląda, jakby budowali dla jak największej ilości metrów kwadratowych, żeby znajomi mieli kasę.
_________________
"Cogito, ergo sum"
 
 
kaminiak33 
Radny miejski



Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 445
Wysłany: 2012-09-04, 23:00   

Twoja_stara napisał/a:
To wszystko dlatego, że oni nie remontują tego dla ludzi, jak oni twierdzą, tylko dlatego, że najprawdopodobniej mają znajomego albo kogoś z rodziny, który buduje i remontuje, i chce mu załatwić fajne życie z wysoką emeryturą na koniec. Dlatego astronomiczne koszty, dlatego też nic dalej z tym nie zrobili, bo już by się nie opłacało. Tak samo jest w mojej gminie - ostatnio zbudowali ogromny budynek gminy, zajmujący naprawdę ogromną powierzchnię - ale jak wejść do środka - pracuje na parterze - 6 osób ! To po prostu wygląda, jakby budowali dla jak największej ilości metrów kwadratowych, żeby znajomi mieli kasę.


Cytat:
To wszystko dlatego, że oni nie remontują tego dla ludzi, jak oni twierdzą, tylko dlatego, że najprawdopodobniej mają znajomego albo kogoś z rodziny, który buduje i remontuje, i chce mu załatwić fajne życie z wysoką emeryturą na koniec. Dlatego astronomiczne koszty, dlatego też nic dalej z tym nie zrobili, bo już by się nie opłacało.



Z tym to na prokuraturę , nie na forum :wink: Nie wiem ile kosztują takie remonty ( dla mnie to też kupa szmalu) , ale wolę jak wydadzą te pieniądze na odbudowę tego niż na odbudowę swojej kieszeni :wink:


Cytat:
Tak samo jest w mojej gminie - ostatnio zbudowali ogromny budynek gminy, zajmujący naprawdę ogromną powierzchnię - ale jak wejść do środka - pracuje na parterze - 6 osób ! To po prostu wygląda, jakby budowali dla jak największej ilości metrów kwadratowych, żeby znajomi mieli kasę.


Ktoś to zatwierdził , a że kraj bogaty , ludzie szczodrzy :wink: to i budują .
_________________
tak jak w Media Markt - nie dla idiotów...

http://ciekawa-ferajna.cb...ad.php?tid=1254
 
 
Twoja_stara

Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Polska xD
Wysłany: 2012-09-09, 20:23   

kaminiak33 napisał/a:



Z tym to na prokuraturę , nie na forum :wink: Nie wiem ile kosztują takie remonty ( dla mnie to też kupa szmalu) , ale wolę jak wydadzą te pieniądze na odbudowę tego niż na odbudowę swojej kieszeni :wink:




Z tym na prokuraturę ? Od dawna wszyscy myślący to wiedzą, to jest oczywiste. I nie mów mi, że wolisz, jak coś zbudują, żeby dać sobie pretekst do kasy i potem nic z tym nie zrobić niż sobie coś dać, bo to to samo.
_________________
"Cogito, ergo sum"
 
 
kaminiak33 
Radny miejski



Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 445
Wysłany: 2012-09-10, 12:39   

Twoja_stara napisał/a:
kaminiak33 napisał/a:



Z tym to na prokuraturę , nie na forum :wink: Nie wiem ile kosztują takie remonty ( dla mnie to też kupa szmalu) , ale wolę jak wydadzą te pieniądze na odbudowę tego niż na odbudowę swojej kieszeni :wink:




Z tym na prokuraturę ? Od dawna wszyscy myślący to wiedzą, to jest oczywiste. I nie mów mi, że wolisz, jak coś zbudują, żeby dać sobie pretekst do kasy i potem nic z tym nie zrobić niż sobie coś dać, bo to to samo.



Twoja_stara napisał/a:
Tak, wszystko co Polska może mieć, to nas nie stać. Tarcza - nie stać - gaz - nie stać - łupki - nie stać... Czy ty w ogóle jesteś za rozwojem ?


Twoja_stara napisał/a:
I nie mów mi, że wolisz, jak coś zbudują, żeby dać sobie pretekst do kasy i potem nic z tym nie zrobić niż sobie coś dać, bo to to samo.


To jak z tym rozwojem , jesteś za czy nawet przeciw :mrgreen:
_________________
tak jak w Media Markt - nie dla idiotów...

http://ciekawa-ferajna.cb...ad.php?tid=1254
 
 
Twoja_stara

Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Polska xD
Wysłany: 2012-09-13, 21:46   

Ja jestem za, nie wiem czemu zadajesz takie głupie pytania.
_________________
"Cogito, ergo sum"
 
 
kaminiak33 
Radny miejski



Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 445
Wysłany: 2012-09-13, 22:56   

Twoja_stara napisał/a:
Ja jestem za, nie wiem czemu zadajesz takie głupie pytania.


Dlatego że ty mi zadajesz głupie pytania:wink:

Twoja_stara napisał/a:
Czy ty w ogóle jesteś za rozwojem ?


tak szczerze z tobą się ciężko rozmawia :cry:
_________________
tak jak w Media Markt - nie dla idiotów...

http://ciekawa-ferajna.cb...ad.php?tid=1254
 
 
Twoja_stara

Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Polska xD
Wysłany: 2012-09-15, 13:42   

Zadaję ci głupie pytania, bo mówisz głupie rzeczy :)
_________________
"Cogito, ergo sum"
 
 
kaminiak33 
Radny miejski



Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 445
Wysłany: 2012-09-15, 14:54   

Twoja_stara napisał/a:
Zadaję ci głupie pytania, bo mówisz głupie rzeczy :)



Wszystko co ja napiszę to dla ciebie głupie mądralo :mrgreen:
_________________
tak jak w Media Markt - nie dla idiotów...

http://ciekawa-ferajna.cb...ad.php?tid=1254
 
 
Twoja_stara

Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Polska xD
Wysłany: 2012-09-15, 20:45   

Odezwał się
_________________
"Cogito, ergo sum"
 
 
kaminiak33 
Radny miejski



Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 445
Wysłany: 2012-09-15, 21:15   

Twoja_stara napisał/a:
Odezwał się


Zamiast postów bij wiesz co :mrgreen:
_________________
tak jak w Media Markt - nie dla idiotów...

http://ciekawa-ferajna.cb...ad.php?tid=1254
 
 
Twoja_stara

Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 38
Skąd: Polska xD
Wysłany: 2012-09-16, 18:06   

Gówno ? ;P
_________________
"Cogito, ergo sum"
 
 
andromeda91

Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 8
Wysłany: 2013-12-31, 01:09   

Największym żartem jest i tak poznański dworze. Na tak niefunkcjonalnym dworcu nigdy nie byłam, a schody ruchome tylko w jedną stronę są chyba pośmiewiskiem w całej Polsce. :D
_________________
kliknij tutaj
 
 
LucekMijal 

Dołączył: 21 Paź 2014
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-21, 15:22   

Masę pieniędzy trzeba było w to włożyć, a teraz pustostany...A potem narzekamy, że w Polsce bieda...lepiej było na jakąś fundację wyłożyć te zmarnotrawione pieniądze. Szkoda gadać...
_________________
Pozdrawiam Lucjan
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group